Jedna aplikacija za sve

Objedinite sve segmente Vašeg poslovanja! 


 

ISKORISTITE

SUFINANCIRANJE VAUČERIMA

ZA DIGITALIZACIJU

Nacionalni program oporavka i otpornosti 2021. – 2026.


ROK ZA PRIJAVE:  

29.03.2024. u 17:00 h


OBRATITE NAM SE ZA DODATNE INFORMACIJE:

VAUČER ZA DIGITALNI MARKETING

minimalni broj zaposlenih:

1

maksimalni iznos potpore:

9.990,00 EUR

prihvatljive aktivnosti:

Aktivnosti ovog vaučera uključuju izradu internetskih stranica poduzeća, e-trgovine, m-trgovine, uključujući izradu i testiranje aplikacija za mobilnu trgovinu, nadogradnju postojećih rješenja – kanala poslovanja putem redizajna i dogradnje novim funkcionalnostima, kao i otvaranje novih i unaprjeđenje postojećih kanala komunikacije te unaprjeđenje odnosa s kupcima. 

VAUČER ZA SLOŽENA DIGITALNA RJEŠENJA

minimalni broj zaposlenih:

4

maksimalni iznos potpore:

19.900,00 EUR

prihvatljive aktivnosti:

Aktivnosti koje se mogu financirati ovim vaučerom uključuju uslugu uvođenja složenih digitalnih rješenja kojima će se poduzeću omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije. 

DOKUMENTACIJA ZA PRIJAVU:

1. Prijavni obrazac (PROJEKT)
2. Izjava prijavitelja o istinitosti podataka
3. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti za sva poduzeća
4. Skupna izjava prijavitelja
5. Izjava pružatelja usluge
6. Predračun (ponuda/predugovor) o pružanju usluge koja se sufinancira putem traženog vaučera
7. Izvod iz Registra stvarnih vlasnika ne stariji od 10 kalendarskih dana od dana podnošenja projektnog prijedloga
8. BON2/SOL2 ne stariji od 5 kalendarskih dana od dana podnošenja projektnog prijedloga
9. Elektronički  zapis o radno pravnom statusu HZMO ili Obrazac JOPPD


Predstavljamo Vam cjelovito rješenje u cloudu koje uz minimalne troškove i angažman nudi brzinu i jednostavnost korištenja te neograničen pristup s bilo koje platforme.

U ponudi imamo sljedeće module:

WEB SHOP
Prodaja ili naručivanje putem web shopa bez ikakvog dodatnog administriranja.
DMS
Vođenje digitalne arhive (ERP i dokumenti ostalih kategorija) uz poseban sustav likvidiranja i odobravanja ulaznih računa.
E-RAČUNI
Automatizirana razmjena e-računa integrirana unutar ERP sustava.
CRM
Praćenje i upravljanje procesom prodaje - od učitavanja prilika, njihove obrade do zaključivanja posla.
PRODAJA
Potpuna automatizacija prodajnog procesa korištenjem suvremene tehnologije.
NABAVA
Praćenje svih segmenata nabave i komunikacije s dobavljačima uz mogućnost automatskog naručivanja.
SKLADIŠTE
Standardne skladišne evidencije po lokacijama i lotovima uz planiranje svih skladišnih transakcija.
PROJEKT
Sveobuhvatno praćenje projekata (troškovnici, građevinske knjige, situacije, radni nalozi, planiranje i praćenje rentabilnosti).
PROIZVODNJA
Planiranje i praćenje proizvodnje (materijali, operacije, kalkulacije, izvještaji).
RAČUNOVODSTVO
Cjelovita računovodstvena evidencija sa svim zakonski propisanim izvještajima. Integracija s poreznom upravom, bankama, e-računima.